wtorek, 22 stycznia 2008

Oczko w oczko

Helena z Mają.

22 komentarze:

Anonimowy pisze...

ale super foto... Kochane są...

Anonimowy pisze...

Maja? Myślałem, że to Natalka

Anonimowy pisze...

strefe dorobiłes sie drugiej córki?

Anonimowy pisze...

W środę, 23 stycznia 2008r o godzinie 18.30 w programie TVP KULTURA odbędzie się emisja filmu dokumentalnego o Janie Grarupie.
Film został nakręcony na początku grudnia 2007r przy okazji rozpoczęcia wystawy artysty zatytułowanej "Darfur: Ciche Ludobójstwo", która do końca stycznia pokazywana jest w Yours Gallery.
Nagraj Chłopaku

Anonimowy pisze...

Chcesz być trendy? Mów "chłopaku"!

Anonimowy pisze...

HEATHER LEDGER popłynał z lekami w siną dal..a grał w nowym batmanie jokera i co? filmu nie będzie?

Anonimowy pisze...

ja tak mawiam do kumpli i nie jest to trendy, tylko tam gadam

Anonimowy pisze...

ja tak mawiam do kumpli i nie jest to trendy, tylko tam gadam

Anonimowy pisze...

ja tak mawiam do kumpli i nie jest to trendy, tylko tam gadam

Anonimowy pisze...

Niestety nie zgodzę się z moim (potrójnym) poprzednikiem. Jest to jakiś trend. Wszystkie małolaty mówią "chłopaku". Z tego co mi wiadomo zaczęto tego używać przez serial "Magda M." (tam ponoć pojawił się taki tekst). Żeby z Magdy M czerpać wzorce? Bleee

Anonimowy pisze...

ha przynajmniej nie ogladam takich seriali, ale dzieki za info, na cos sie przydal czas przez telewizorem poswiecony na tasiemca. "z tego co mi wiadomo.." jaka sciema, przyznaj sie, zes fan seriali polskich, nie to bym co miał przeciwko, ale nie wstydz się i przyznaj żeś pasjonat seriali CHŁOPAKU

Anonimowy pisze...

Buahahaha. Rozbawiłeś mnie człowieczku. Ja i fan seriali? Nie no dobre, naprawdę dobre.

Anonimowy pisze...

A tak wogóle człowieczku to skąd ci przyszło do głowy, że ja jestem "chłopaku"?

Anonimowy pisze...

jakbyś zagrał role w takim filmie to też byś w końcu popłynał w siną dal.. pytanie kiedy.

nick nie uwzglednia "magdy m." bo to dla dziewczynek. dla prawdziwych twardzieli jest "moda na sukces".

Anonimowy pisze...

a tobie "czlowieczku"? wartość swą podbudowujesz? lepiej wracaj przed ekran telewizora i zapisuj trendy, byś był na czasie

Anonimowy pisze...

w "łapacz trendów" to wszystko ogląda! i prenumeruje wszystkie programy telewizyjne. i zakreśla co dzisiaj w którym serialu! "człowieczek" ? dobre? toś się Steven wysilił

Anonimowy pisze...

Przepraszam, że przerywam tą wspaniałą dyskusję człowieczków z chłopakami. Mam pytanie. Kto to jest "Steven"? Jakaś postac z Magdy M czy z Mody na Sukces? "Baj de łej" czy Brooke już wyszła za Ridge'a?

Anonimowy pisze...

radwańska jak małysz, oddała dwa dobre sety. niech jej zaczną rosnąć wąsy, będzie pociecha

"Baj de łej" - nie wiem, nie oglądałem wczorajszego odcinka.

Anonimowy pisze...

BOBBY FISHER ZMARŁ I NIKT TEGO NIE ODNOTOWAŁ TUTAJ...A FACET BYŁ NIEZŁYM GIGANTEM NIE TYLKO W SZACHACH

Anonimowy pisze...

jak to nikt - Ty! czyżby anonimowy fan szachów i nie tylko z kaliskiej?

Anonimowy pisze...

64 liczby fishera do końca..a kolo był niezłym gigantem, paranoi się nabawił..

Anonimowy pisze...

wydaje sie że małysz zapoczątkował sezon nielotów. był mateja, teraz casa. strach pomyśleć co sie bedzie działo w zakopanem. może niejaki mazoch wróci do gry.