środa, 2 kwietnia 2008

Peron nr 3



11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

wywalić tych spamowców he. no a posiedziałeś jednak Chłopaku

Anonimowy pisze...

aby pozbyc sie spamow sprobuj wlaczyc weryfikacje slowa/liter...

Anonimowy pisze...

czy to słodka helen?

Anonimowy pisze...

http://www.intothewild.com JUZ NIEBAWEM W KINACH, ALE KNIGI NIE CZYTAŁEM, CHCĘ PRZED WIZYTACJĄ KINOWĄ TO ZROBIĆ.

Anonimowy pisze...

"into the wild" film bardzo dobry w formie i tresci;)) ksiazki nie czytalem, no i nie zamierzam tego robic, aby porownywac ja z filmem. bo po co? to dwa odmienne srodki wyrazu.

Anonimowy pisze...

zdjecia: ujmuje mnie kontrast, oczka helen i subtelna, stonowana kolorystyka....pozdrawiam

Anonimowy pisze...

mała Helen z dużym Radkiem w tle

Anonimowy pisze...

premiera 4 kwietnia filmu w polsce. czekam. penn manifestuje ponownie against bushhhh i ogólnie.

Anonimowy pisze...

nie ma tego w zapowiedziach kinowych jeszcze albo wcale. zobaczymy. trajler niezły, historia autentyczna, moze być dobry film

Anonimowy pisze...

Oj niezly jest, chodzi mi po glowie od miesiaca, skutek taki - na konto wplywa mi wynagrodzenie, a ja na nic nie wydaje, poza rzeczami koniecznymi, a tych jak sie okazuje jest niewiele...

Anonimowy pisze...

no wiadomo do oberzenie w Polsce w pirackiej wersji...